nytt år

another ditch in the road
keep moving
another stop sign
you keep moving on

nytt år, nya chanser att bli bättre, nya chanser att gå vidare :) allt känns bara positivt när man säger så, kanske skulle börja tänka mer positivt :)

"det var länge sedan jag såg dig såhär glad, om jag någonsin har sett dig såhär glad?!? fortsätt kämpa, för vi andra ser dig som sara"
du är underbar johanna, värmde så när du sa så igår <3 det gav mig hopp :) massa hopp som jag nu ska förvalta och göra till en underbar nyårskväll/natt



Kommentarer
Postat av: Johanna

GOTT NYTT ÅR, du är också underbar!
Och alla ord jag sa var så sant det kan bli! Du är värd bra saker, och du är fortfarande Sara - trots att det känns annorlunda!

Ha nu en underbar kväll!
Love

2007-12-31 @ 17:35:51
URL: http://alwaysinmymind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0