tråååk

hallo..
idag ska jag nog skriva världens tråkigaste blogginlägg..så tobijah kan ju sluta läsa här :P

är massa sjuk, feber och eländighet...blir så klen när jag är sjuk ju!
Var till skolan i 2 timmar iaf, så lite nytta har man gjort, fullproppad med alvedon, så hur mycket av föreläsningen man faktiskt förstod är oklart (men det var väl som vanligt då) :P

längtar hur som helst, bort härifrån igen...eller...nu vet jag inte om jag vill bort..vill vara med dig..lösa problem och tankar mellan fyra ögon, eller..iaf med händer intrasslade i varandra, så man ser, märker, vad som är äkta och sant.
meen, msn får helt enkelt duga när saker behöver ventileras

hur som helst så är allt dåligt borta nu, för nu finns inget sen..det finns bara ett nu :) och jag är lycklig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0