uppdatering

en vibration och ett klick, och hjärtat går i tusen varv per sekund, inte bara av glädje, utan av rädsla, oro för vilka ord som ska stå där, vilka ord han valt att sända.
Blir galen på mig själv, för det är INGENTING som är dåligt, och det är ingenting som ska bli det heller, vilket resulterar i att jag borde låsa in mig själv, för att inte förstöra, något fint.

Håller på och läser en bok om självkänsla just nu, hur man ska göra för att må bättre helt enkelt. Det enda jag får ut av den är att jag har alla fel som räknas upp och borde göra någonting åt det, vilket ju lägger ännu mer press på en :/

Har skaffat mig en ny låt som är på "spela sönder läge" i spelaren :P Bleeding Love heter den, insåg nyss att den hade otroligt träffande text :/ hittade en mening.....I know that the goal is to keep me from falling....är det så det är? eller handlar det om något annat? usch, vill inte, orkar inte tänka så..vill bara veta att allting är underbart när vi är tillsammans, och så ska det förbli :)

Var till ikea och marieberg idag med ninan, det var mysigt om än lite trångt, kollade på nya möbler och grejjer till lägenheten :) *längta*

nu får det vara nog med mina paranoida tankar och känslor!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej söt!

Äger du den boken? Kan jag låna den isf?

försök kom ihåg att inte tänka! för du är värd det här, du är värd kärlek!

2007-12-28 @ 21:30:16
URL: http://alwaysinmymind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0