myskväll hos ninan

igår var det myskväll hemma hos ninan :)

det började med att kliva upp tidigt och hoppa i ridkläderna :) det var ju tävlning :)
bäst i uttagningen av 22 ryttare...var jag rätt nöjd med måste jag säga :D lille Gladur var så duktig :) sen hamnade vi ju naturligtvis i A-final (den bästa finalen) eftersom jag ju var bäst i uttagningarna :p säger sig självt vilken final man hamnar i då...tölten, traven och skritten gick bra :) fick 6.0 i tölten *nöjd!!*(ingen som fattar vad det innebär men ändå :P) sen kom vi till den förbannade galoppen :/ fick fel galopp (som vanligt, ska väl tilläggas) och där försvann våra vinstchanser :/ ...tok...
ändå känns det som att det är skitsamma med tanke på hur nöjd min ridlärare vad med mig...hon sa att vi var helt outstanding..*ler lyckligt*

Sen begav ninan och jag oss hemåt så jag fick duscha och grejja..sen shoppade vi tacosgrejjer och åkte hem till henne (ut i skogen bara!! :P) vi lagade mat..och pratade massa :) så mysigt!!
freaky friday var det på tv, och vi var ju naturligtvis tvungna att se den :P
mys med ljus, godis och gosiga katter och en rolig film :) och några sms :P
sen var det sovdags, "*släcka ljuset* och säga godnatt", existerar nog inte när man sover tillsammans med någon annan..man måste ligga och prata, alltid alldeles förlänge :P
men vi fick ju sova ut som tur var..

det var gårdagen det..

idag har det faktiskt inte hänt något spännande alls...fars dag...käkat lite tårta, vart ute och gått, och pluggat är ungefär vad jag har gjort..och nu ska jag duscha och grejja för jag håller på å fryser ihjäl!!
sen är det väl tv, läsa, sova som gäller :P

Kommentarer
Postat av: Johanna

åh okej. vilken tur ;D
jodå. idag mår jag bättre! :) fast jag har crapont i hals and stuff. men, jaja.. :P

2007-11-12 @ 16:12:47
URL: http://alwaysinmymind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0