plugga

ujuj idag har man vart ihärdig...de andra droppade av en efter en men joel och jag vi satt bannimej och pluggade 7 timmar...eller...6 timmar kanske, hade ju lunch på 1 timma också :)
måste nog erkänna att jag aldrig pluggat så länge i hela mitt liv, dock har jag väl aldrig behövt det så mycket som nu heller! Tentan på fredag lär ju INTE bli skoj alltså!! Iaf blir det nog kåren till kvällen, oavsett om det går bra eller dåligt på tentan :P antingen firar man eller så dränker man sina sorger :P
Börjar iaf gilla min grupp mer och mer...den känns riktigt bra nu :), man KAN ju faktiskt lära känna nya människor också!, även om jag själv är väldigt skeptisk till den saken :P
aja...nu är det väl kasta i sig mat och plugga lite till!! får se hur länge man orkar :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0