Vill inte vara med längre

den som skulle bli min underbara dag och kväll sket sig totalt..och jaa jag kommer säga att det är helt pga dig..Förstår inte hur man kan säga något och sedan bara skita i det...skolarbeten osv osv
Och jag kan inte säga att jag fortfarande tror att du vill träffas efter att du har fått allt att falla mer än en gång..jag litar inte på folk, och ännu mindre när de ljuger eller sviker..
Det här är anledningen till att jag inte vågar lita på folk, det här är anledningen till att jag ite vågar bli kär. Det finns helt enkelt inte undantag, det skiter sig ALLTID!

Jag kan inte säga att jag inte vill träffas längre, men jag kommer inte lyfta ett finger för att det ska ske!
Besvikelsen blev för stor

Nu förstår jag precis vad du menade med att jag inte ska vara lycklig förrän vi har träffats...tror att du visste om att det inte skulle ske den här helgen

Kommentarer
Postat av: Johanna

Fan!
:(

ska vi ses snart vännen?

2007-11-18 @ 10:55:55
URL: http://alwaysinmymind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0