jag skulle prova mina läppar mot någon annan om du inte fanns

...jag antar att det finns någon du skulle ringa om jag inte fanns...

*suck* känns som en neredag idag. känns som ingen förstår, eller som att alla förstår men ingen vill se. Kan inte klandra, förstår knappt själv vad som är fel. Ser problem men ingen lösning.


vet att vi har pratat om det, beroendet av den andra. Beroendet som gör att man vägrar att ta ett steg till, för man inte skulle klara av nederlaget om det inte funkade. Beroendet som gör att man älskar, men på en bits avstånd, för att slippa bli sårad. Det finns ett beroende mellan två människor i en relation, som förstör för dig och mig.
Du och jag har samma beroende, att aldrig bli fast. Vi sårar någon annan när vi är nära, och sårar oss själva när vi är för långt ifrån.


jag borde inte publicera det här. Men du lovade att jag fick säga vad jag ville. Du lovade att allt skulle bli bättre. Du lovade.

....jag skulle fastna i min ensamhet igen, om du lämnade mig nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0