en kopp te och en egen lägenhet

hur mysigt låter det inte?
Har börjat bo in mig lite nu, det känns rätt okej faktiskt, skola tidigt imorgon också. Första natten är det iaf inatt, får se hur länge jag sitter uppe :P man kan ju inte lägga sig om man inte är trött när man ska sova själv :)
det känns i alla fall som det är mitt hem jag är i nu, eller, nånting som är mitt iaf, med tanke på att hemma i nora fortfarande kommer vara mitt hem så länge mamma och pappa bor kvar iaf.. det är ju inte en känsla som byts över en natt. Får se när jag slutar säga "hemma" om det stället.

Imorrn är det skola igen, föreläsning om studieteknik på förmiddagen, sedan sociologi på eftermiddagen, blir säkert skoj, blir iaf min längsta dag i skolan :P van vid att vara där 2 timmar bara, sen åka hem igen, och nu ska jag vara där hela 6 timmar *pusta*

sitter och lyssnar på hide and seek - imogen heap, konstig känsla över låten, den är så vacker, men så avvisande på samma sätt. Känns nästan som att man kommer känna samma sak snart? vet inte, konstig känsla man har bara..
"Mmmm whacha say,
Mmmm that you only meant well?
well of course you did
Mmmm whacha say,
Mmmm that its all for the best?
of course it is
Mmmm whacha say?
Mmmm that it's just what we need
you decided this
Mmmm whacha say?
Mmmm what did she say?"

äsch, tror inte jag behöver säga mer, den som känner sig undrande, kan ju fortsätta med det :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0