lägenhet

Idag ska jag äntligen åka till min lägenhet, få nycklar och grejjor. Känns overkligt, på ett sätt, väldigt exalterande på ett annat :) en alldeles egen lägenhet. Varför är man så lycklig över det egentligen, "hej jag har lyckats med mitt liv, jag bor alldeles ensam" varför är det ett "lyckande" och inte ett "misslyckande" människor är ju ändå ämnade att leva tillsammans, när man har hittat rätt partner flyttar man ju ihop med den. nNågot som instinkten säger att man ska göra, man vill dela sitt liv med den. Men neej då nu flyttar jag ifrån alla jag älskar :/ knäppt det där!

Lycklig är jag iaf för tillfället, känns som att jag börjar få något rätsida på mitt liv nu iaf, jag vet inte riktigt vart jag har mig själv i berättelsen, men jag har ju bostad, en plats på universitetet och ett jobb nu iaf. Och det känns som att jag börjar stå mer och mer på egna ben, (det är väl det som är tänkt att man ska göra när man är 19 år) men jag fattar inte alltid att jag är 19, det känns ibland som att jag är 16 lr nåt, trotsig tonåring som bara gnäller på allt och alla :P
Men men, även om jag håller på å bli vuxen kan jag inte låta bli  att  älska musiken som berör själen, den där musiken jag älskade även förr. Det har bytts artister men det är samma princip med lyssnandet. Jag vill att låtarna ska träffa hjärtat. Därav kommer de två bästa låtarna som tips här
  • Eva cassidy-over the rainbow
  • Lifehouse-storm
helt klart oslagbara just nu.
Hur som helst, kommer jag säkerligen babbla massa ikväll också så jag slutar helt enkelt för morgonen här :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0