sjuk lördag

ooh så aktiv jag är. Har blitt lite annat, viktigare, som kommit ivägen :P
Bror har kommit hem, och vi hade en halv heldag tillsammans, ända tills jag var tvungen att åka och jobba :/ men men, ikväll ränner det iväg till hotellet iaf, en kompis till bror ska spela, (trubadur) blir nog riktigt bra kan jag tänka mig, begåvad kille det där :)

suck suck, sjuker blev jag idag också, svimmningsattacker typ varje gång jag gör något :/ obehagligt, var tvungen att åka hem från jobbet också :/

4 dagar kvar, nedräkning hålls just nu, vet inte om jag längtar eller fasar för det, önskar att det bara går bra..hoppas och önskar att någon iaf tycker om mej :$


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0