vila upp sig

trött på allt som har med skolan att göra nu så, vad gör man, om inte åker en sväng till sthlm över helgen :)
Lovley att allt är bra nu igen, varför kan jag inte bara lyssna på honom så skulle allt vara bra hela tiden? Nej, då kommer katastrof-tänkandet igen och säger att "det är ingen som kan tycka om mig" men visste!

Resan till sthlm var dock en pärs. Hamnade brevid en tant som inte gjorde annat än att äta..På 2.5 timme åt hon 3 mandariner, en banan, en youghurt, en festis och en påse godis. Helt hopplöst när man inte ätit själv på hela dagen *s* men men, inte klanka ner på folk nu, hon var söt ändå.

nu flundererar jag på om jag kanske ska sätta mig och läsa lite medans middagsvilandet fortfarnde pågår, och nej, jag är inte en person som kan vila middag, om jag inte gått upp typ 6 på morgonen och ska vara vaken till sent..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0