summering av allt och inget

Idag har det vart en underbar dag. Visiten till marieberg med sambo resulterade i den sista julklappen och en nyårsblåsa. Självklart köpte jag den där svarta klänningen på Gina Tricot (som alla andra också kommer ha) men det skiter jag faktiskt i, eftersom jag inte kommer vara hemma :P Förhoppningsvis är Gina inte så stort i Puerto Rico :P

Över till det alla vill läsa om Idolfinalen!
Jag citerar sambo "Kevin i all ära" men ni glömmer bort hur bra Anna faktiskt var! *skratt* Jag hejade på henne och när hon åkte ut hejade jag på Robin, för han var snyggast. Sen måste jag erkänna att vinnarlåten passade faktiskt Alice bättre, så jag är otroligt kluven...mitt beslut om vem jag tyckte skulle vinna får nog stå öppet,  eftersom nu Anna inte kunde vinna!

Imorgon blir det Marieberg igen. Ni kan ju få för er på något sätt att jag har en fetisch för det stället, men så är det inte! Ska träffa mor och far och få lite egentid med dom. Det händer inte så ofta nuförtiden ju!

Längtar till den 19 de :) då ska vi ner till kärlekens bror och hans tjockistjej :P (jaa hon är tjock, nejmen allvarligt, jag är seriös...åh glömde jag berätta? hon är ju med barn! :P) Skön inledning på ledigheten måste jag säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0