en halvtaskig dag med mys i slutet

det är väl ungefär som man kan sammanfatta dagen.
Egentligen har det väl inte vart något fel på dagen i sig, den har innehållit grupparbete i ca 3 timmar, sen åkte jag hem och pillade lite ytterligare med arbetet, skulle få in en innehållsförteckning i skiten och det tog as lång tid blev bara fel fel fel och jag var så arg så jag mordhotade datorn. Tillslut kom jag på hur man gjorde och vart ändå rätt nöjd med mig själv :)
Sen gick jag och sambo ut i det norpolen-kalla vädret för att shoppa lite till vad som slutligen resulterade i tacos! Sambos systeryster och vän var här och blev sminkade inför den STORA dagen för sambos syster, de skulle ut för första gången för hon har precis fyllt 18, GRATTIS till S!

Sen åkte sambo hem till nora och de försvann ut i nattens galenheter :P vilket vidare ledde till att jag och kärleken är ensamma i lägenheten, ganska mysigt måste jag säga men ändå tomt på något vis. Det har blivit godismufflande, idol och pokerspelande.

En helt okej dag kan man tycka om man inte har oroligheter som en möjlig diagnos på diabetes som ligger och väntar runt hörnet. Ska till vårdcentralen på onsdag (få domen) och se om jag får bukt på mina problem. Vill verkligen, verkligen, verkligen inte ha diabetes, samtidigt känner jag att jag vill ha ett svar på mitt konstiga humör, min konstanta trötthet och mitt otroligt frenetiska springande på toa. Är så trött på skiten nu så jag vill bara veta varför!

Tisdagen är iaf ägnad de underbara vännerna och gustavsviks relaxavdelning! Längtar verkligen!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh, vad läskigt. Jag hoppas att domen inte säger att det är diabetes! Ska hålla tummarna.

Vi löser alla nervösa tankar när det gäller Allt på tisdag! Jag behöver uppmuntran och pepptalk från er tjejer <3

2008-11-21 @ 23:29:14
URL: http://alwaysinmymind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0