sjuklingdag

Gårdagen bjöd på shopping i Lindesberg. Eller, det var vad vi hade tänkt oss iaf. Underbara Elite Ladies ska ju ha öppnat där (enligt hemsidan). Dock var det fortfarande väldigt stängt för att vara öppet. Så för att trösta oss lite (sambo och mig alltså) åkte vi till Mejk. Och neej, det går inte att komma därifrån utan att ha köpt något, så det blev lite småprylar som kändes nödvändiga. Sen åkte vi hem och sambo var duktig och pluggade hela dagen ända tills kärleken kom hem. Då bjöds det på exklusiv shopping på Willy's.

Sen tänkte jag nog att jag kände mig piggare än jag varit på länge så vi begav oss till gymmet. Cyklade 5 km på 9 minuter och sedan gymmade vi. Det resulterade i att jag igår kväll hade jag alldeles jätte låg temp och trots att jag var invirad i duntäcke, hade en kokhet vetekudde vid fötterna och kärleken brevid som låg och höll om mig frös jag.

Ja jag är sjuk (det är ingen idé att intala sig något annat :( även om jag får ångest av det). Vaknade upp imorse och mådde alldeles jättedåligt så idag har jag vart hemma och vilat upp mig, slappat framför datorn, städat, möblerat om mitt rum och plockat ordning. Sedan duschade jag och tvättade håret och grejjade, då kände jag mig helt klart som en ny människa och tempen gick upp en halv grad. Hoppas bara det håller i sig, börjar känna mig lite tung i huvudet igen nu :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0