ingenting blev visst endel

dagen har erbjudit "söndag-på-fredagen" med andra ord ingenting. När sambo kom hem vid tre-tiden hade jag precis duschat och inte ens hämtat posten. Välkommen till "sara tar paus från livet"!

sen har iv vart och storshoppat på rusta, eller, det var tanken iaf, sen hittade vi typ inget vi ville ha. Så vi åkte till stadium (eller vilken jäkla sprtaffär det nu var) ist och köpte mig ett par springskor som jag ska ha när vi är ute och går, bara för att jag har så klena benhinnor som får ont av ingenting, måste ha suuper svikt och det har jag minsann nu :P samtidigt köpte jag ett stöd till min kraschade handled (och för er som känner mig så, nej det är inget nytt, det är samma gamla överansträngning som vanligt).

kvällen bjuder på tetravin, (dåliga tankar) och massa youtube på danny, finns det någon snyggare så säg till :) Jag veet, det är jag och fjortisarna men när en karl är så snygg så man dregglar, i mjukisdress och rosa solglasögon är det fasen hälsovådligt. Och jaa min karl är också äckelsnygg så man dregglar i mjukisbyxor, men det krävs nog en bar överkropp för att han ska slå Danny :P *skratta* OM du av någon anledning läser det här älskling så vet du att du är mitt allt <3

imorgon bär det av till tåget med sambo vid halv sex tiden på morgonen, *suck och pust* kommer sakna dig sweet!

update:
glömde visst meddela att jag åker hem till mor och far imorrn till nooora :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0