å hej och hå

idag är det tungt, nästan lika tungt som igår.
Sinnessjukt vad dagen var seg igår, satt och åstadkom typ ingenting på hela dagen i skolan, så vi fick jobba hemma efteråt. Sen var det bara att hoppa iväg till dans-aerobicen, lagom peppad :S
Iaf så var det hysteriskt kul sen, satte nästan hela koreografin och är otroligt stolt över mig själv!

Idag är det tisdag och en ny dag, ska snart flänga ner till skolan för att träffa gruppen och få ihop den vi skrev hemma igår, sen ska jag flänga tillbaka till barnmorskan häruppe i brickebacken för att få nya p-piller och tillbaka ner till gruppen. Föreläsningen börjar sedan klockan 13-16 sen ska jag ner och hämta tågbiljetter (yeeey) för att sedan åka vidare hem till nora och rida för att sedan åka hem hit igen. Det kommer bli en hysterisk dag idag känner jag, förstår inte hur jag ska orka...dessutom har jag träningsverk efter igår kväll :/
Men men, jag tror jag ska överleva så ni får veta den spännande uppföljningen och hur dagen har varit :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0