extreme sara makeover

idag sa sambo att hon plötsligt skulle gå och lägga sig tidigt. Icke sa nicke (eller sa jag?).
Eftersom jag "offrade" mig igår kväll ända till klockan ett på natten fick hon offra sig nu (iof fick jag vin, men det kan knappast räknas :P)
Så idag har jag i alla fall färgat håret, tränat, rakat benen, köpt nya underkläder OCH målat naglar+tånaglar. Kan man bli mer omgjord på en dag utan operationer?? :P
Tilläggas ska att sambo har fixat mina naglar och det var hennes nagellack osv...hon kan hon :) *love sweet* saknar dig nästan redan..det kommer inte gå bra det här, hur ska det bli när vi inte bor tillsammans längre...usch sånt vågar jag inte tänka på!!


söta sms skickas med kärlek som flyger i tankarna om närhet som upplevs imorgon


dagens låt som är värd att knarkas är "Anna Bergendahl - have a heart"..JA! den är från idol :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0