Hur man roar sig en lördagkväll i brickisbackus

Inte nog med att jag och sambon har börjat våra nya liv, vi har även funnit basshunter i våra hjärtan. Vi sitter just nu efter alldeles för mycket te och groddmackor och lyssnar på alla basshunters hits x2 (för alla vet ju att basshunters låtar finns både på engelska och svenska, samma melodi men två olika texter, att ingen tänkt på det konceptet förrut, enkelt sätt att tjäna sina pengar GÅNGER TVÅ!!!)
För att krydda detta spännande liv lite extra kollar vi även på silikonbröst, ifall mina nu skulle försvinna när vi tränar (vilket är en sak jag oroar mig otroligt mycket över (och jaa, jag är seriös!) så måste man ju göra något åt detta). Dock har vi efter bildtittande och jämförande kommit på att "macrolane" (nå sprutblandning man tjoffar in i tuttarna) nog är det som ger snyggast resultat!
I bakgrunden går även Eurovision dance contest (bara så jag ska få se små glimtar av Danny (antar att alla vet vem det är, annars bör ni plugga på), otroligt het grabb det där :P. Det som skrämmer mig mest är att han är snyggast på en konsert där han har mjukisdräkt på sig och ett par rosa solglasögon till, skrämmande, jag vet! men men, vad ska jag göra åt saken, är man såld på en flickidol när man är 20 så är man :P

Det var nog all update för ikväll, good night fellows


Now you're gone....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0