norrland och sockerdricka

Nu är man lycklig igen (bry er inte om att förstå markeringen, det är internt mellan sambo och mig :P)
Klar med tentan, ska bara kolla igenom och så nu och klockan är inte ens mycket! Detta mina vänner betyder att jag får en ledig eftermiddag! Ska snart ut och gå med sambo, hon kommer säkert älga ifrån mig med sina långa ben men jag får försöka trippa efter så gott det går :P:P

Idag poppas "Agnes - on and on" blandat med reklammusik från sambos dator vid de tillfällen hon ger upp sina skolböcker för att dreggla över Brolle (jag veet, han är mysig och norrlänsk men du skulle inte överleva 2 veckor uppe i kylan eller bland myggen!!)

Andra tankar jag har är bara lyckliga, det bubblar rosa sockerdricka i magen och nervositeten kryper sig närmare för varje dag som går, snart är det snart :) *love*

Kommentarer
Postat av: Johanna

och vad är det snart? :D iiiih!



skönt med lyckliga dagar darl!

2008-09-21 @ 16:20:17
URL: http://alwaysinmymind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0