plugg och mer plugg

efter 40 minuters träning, 3 timmars tvättande, 4,5 timmes pluggande (efter 6 timmar i skolan) och ca 1.5 timme efter läggdags är man ganska pigg på att skriva blogginlägg ska jag meddela. Om detta beror på att man är klar med skolarbetet för kvällen, har druckit några glas vin, ätit två varma mackor, satsumas och gröt, eller för att man ska till kärleken i helgen är lite diffust. Jag vågade inte utesluta något av alternativen då det kunde gått helt åt skogen :P

Nu börjar det i alla fall gnuggas i ögonen men jag är fortfarande manad att sitta uppe tills ögonen sjunker igen och sambo inser att man inte lär sig något på att plugga mitt i natten :P Sällskap som man är så kan man ju inte ge upp :P

Imorrn ska jag äntligen få inhandla min BH, har tjatat om den hela veckan och G stöttade mig idag och sade att jag skulle få skita i skolan imorrn förmiddag (vars konsekvenser jag fått tagit ikväll med pluggandet) för att få köpa den. Längtar till våran sthlm:s tripp också sambo, vi måste boka den snart :)

Sviker sambo i helgen som sagt. Istället kommer den innefatta närhet, prat och kärlek och förhoppningsvis distans till datorer :)

andra glaset svept på en halvtimme nu, over and out :P

Kommentarer
Postat av: Johanna

Nu ska du inte säga att elina inte kan ge närhet och prat, och en typ av kärlek! TOKA!

Men, jag hoppas du får det jättejättejättebra ;) <3

2008-09-25 @ 00:03:13
URL: http://alwaysinmymind.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nu ser jag ditt blogginlägg ;)

2008-09-25 @ 08:47:43
URL: http://klackarnaitaken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0