update

Finally update :)

hemflyttad till mitt hem igen!! :) heelt underbart!
Tillbaka till vännerna och civilisationen :)
Jag och Ninan har börjat ett nytt liv och innan jag ens börjat mår jag bättre än någonsin :)
Känns som att ingenting kan stoppa mig nu, inte ens att bli kallad hora och hotad att bli nedslagen kändes speciellt jobbigt, det var bara en vick på huvudet och "jaha?"

Jag och Ninan sitter som vanligt framför tv:n med varsin dator i knäet och lyssnar på jonar gardell om vartannat med de nya låtarna som kommer poppas dygnet runt ända tills man spyr på dom :P

Skolan har kommit igång igen också, en mjukstart med två uppgifter på två veckor och sedan är det omtenta som gäller. Men vi mattas inte för det :)

Så mycket mer tror jag inte har hänt i alla fall, påminn mig om det är något om mitt liv som ni inte vet som jag har glömt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0