vidare

Åhej och hå
Försöker stånka mig fram genom dagarna, allting är ju sjutton gånger jobbigare när man är sjuk.
var nere till skolan och gjorde min fina redovisning i alla fall, sen när jag cyklade hem slog hjärtat dubbelslag två gånger så då var det bara att ge upp och börja rulla, inget cyklande här inte!

Sen kom jag hem och sedan dess har jag bannimej inte åstakommit speciellt mycket. Sambo och jag var och handlade mat iof det var bra gjort av oss! Så har jag skrivit nästan en sida på min jävla omtenta också (HATAR LUNDQUIST!)
Nu har jag färg i håret och ska bli vinter-mörk, lyssnar på rihanna och tittar och lyssnar på min diggande (pluggande?) sambo :) den flickan är wonderful i alla lägen ska ni veta!

Längtar, längtar, längtar till på fredag!! Med hudvård och smink och alkoholhaltiga drycker tillsammans med flickorna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0