upp upp och iväg

En ny strålande dag väntar runt hörnet.
Jag hade sovmorgon imorse och fick sova ända till halv tio om jag ville, men det ville jag tydligen inte eftersom jag vaknade klockan 8.00!
Idag ska vi i alla fall ha handledning om vårt vetenskapliga arbete med lilla Torgny och sen ska vi nog fila vidare på tolkningsramen och kanske börja på metod och analys lite smått. Det beror helt enkelt på hur länge vi känner att vi vill sitta idag.

Gårdagen bjöd på grillat och en ny frisyr, jag är mycket nöjd med båda delarna måste jag säga!
På kvällen kikade jag och pälsklingen även på förlovningsringar så det lutar åt något sådant snart, typ i samband med min födelsedag tror jag :)

Imorrn ska jag med mor min på isdansshow på behrn arena, ska bli mysigt och skoj. Jag har ju aldrig vart på något liknande så det pirrar lite i nerverna! Sen ska vi kanske en sväng till IKEA också och bara kika lite. Man vet ju hur det brukar sluta!

Ne nu ska jag skriva ut vårt arbete och sen bege mig iväg ner till skolan. Ingen blir ju klokare av att sitta här hemma och vänta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0