biltripp

Idag blir det en tripp hem till mor och far. Är tänkt att vi ska grilla lite, men mest är det för att ses då vi inte setts på länge nu känns det som. Antingen är det jag som är mammig (och pappig) eller så är helt enkelt 5 dagar länge! Då sågs vi iof bara för att ha en liten shopingspree i diverse affärer!

Ska hämta pälsklingen snart också. Han har som vanligt varit och jobbat. Dock är jag lite grinig på honom eftersom han inte hade lagt in min telefon och inte hade stängt av datorn imorse! Blir otroligt irriterad när telefonen inte ligger bredvid sängen på morgonen när jag vaknar, tänk om någon måste få tag på mig och så sover jag med öronproppar, jag har ju inte en chans att vakna då! *suck* jaja, alla gör vi våra misstag!

Usch de e inge skojsigt väder idag heller faktiskt! Jag typ bara räknar dagarna tills vi får hem våran lilla vän hit hem. Nackdelen då är väl att skolan börjat igen. Är inge pepp för att börja skolan, även om de inte e skojigt att ligga här hemma hela dagarna så är skolan inte det som lockar heller. Vet inte vad jag helst skulle vilja göra faktiskt. Jobba en sväng kanske, men de kommer inte på tanke att ta ett sabbatsår för då kommer jag aldrig börja igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0