ensammen

Idag är jag ensammen igen. Pälsklingen är iväg och jobbar (som vanligt) känns det som. Dock är det ondskan på tv så jag överlever väl ändå, en hemsk film men ändå lika bra varje gång. Annars har det faktiskt inte hänt någonting idag. Regn som vanligt och dataspelande som vanligt. Jag och pälsklingen har dock umgåtts endel idag iaf, vilket ju är positivt. Fundilerar på om man ska åka hem till lilla nora imorrn och äta middag med familjen. Jag vet att jag var där igår med men pälsklingen ska iväg och ta certifikat på jobbet och jag blev inbjuden till en fiskmiddag (vilket aldrig existerar här hemma) så man blev ändå lite lockad.

Nehepp nu tog filmen slut så nu kanske man kan spela lite till, eller se om det går någon mer bra film på tv :)
Godnatt på alla er som inte är nattugglor som jag ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0