Helt ny dag med nya möjligheter

Idag är det tisdag! En dag närmare helgen helt enkelt. Varför jag längtar till helgen är väl egentligen ofattbart eftersom pälsklingen som vanligt ska jobba fredag & lördag och jag kommer vara ensam hemma. Söndag blir det dock Harry Potter på bio. Vi ska gå med mamma och pappa :) det passar plånboken lagom bra :) Jag tror också jag längtar till helgen för det betyder slutet på ännu en vecka och då ska vi snart iväg och titta på de små illerbebisarna där en av dem är tingade på oss :) *wiie* Då kan pälsklingen åka iväg och jobba på helgerna och jag är ändå inte ensam! :)

Idag ska jag till nora igen. Jag har nämligen planerat in en fisketur med mor och far då pälsklingen jobbar och sen ska iväg och repa. Jag får väl rapportera imorgon om hur stoooora och många fiskar det blev (förmodligen får jag inte ens ett napp men man kan ju få drömma i alla fall.

Nu står duschen och väntar på mig så jag kommer iväg någongång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0