Ny vecka med nya bestyr

Igår offrade vi vår tvättid och tog en liten biltripp! Det bar av till vår nya lilla familjemedlem, Link. Han var så så så så söt! Men det visste vi nog redan innan vi åkte iof. Hur skulle man kunna tycka att en liten ulltuss som är så liten att hela han får plats i ens hand kan vara något annat än söt? :) Jag fick hålla i några stycken och granska dom men tillslut fastnade vi för en liten pojke som hade öppnat ögonen och som jag tyckte verkade gosigast och mest nyfiken. Vi var där i säkert en timme och tittade på de små liven och tänka sig om ca 3 veckor flyttar han in här :)

Här kommer bilder på vår lille kämpe



Och en tillsammans med mamma och syster, våran är längst fram



Snacka om tur man hade när det var en uppfödare i närheten som hade fått små bebisar och så blev dom exakt den färgen jag ville ha! De är helt enkelt bedårande allihop!


Idag har det inte hänt så mycket här hemma, jag har vart nere till tvättstugan och bokat om tvättid och ikväll när pälsklingen kommer hem ska vi iväg och handla. Jag tror att hela veckan kommer vara ungefär lika innehållsrik som de veckorna som gått, vilket innebär att jag växlar mellan att sitta framför datorn eller insjunken i en bok. Skulle behöva gå till vårcentralen och utvärdera mina eksem jag har på händerna. Dom är helt hopplösa och det känns som jag bara tappar massa hud hela tiden. Men att gå till en läkare som kommer berätta något man redan vet låter inte så lockande. Något som är ännu mindre lockande är att betala 120 spänn för det! Dock kan det ju bidra till att jag får någon ny salva att smörja med och det förhoppningsvis försvinner efter det. Får nog helt enkelt ta tag i det nästa månad tror jag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0