Soliga måndag

Igår kväll spelades det poker för fulla muggar! Vi spelade en turnering där man (om man kom på första plats) kunde vinna ca 5500kr. Dock kom vi på ca 48 onde plats så vi vann endast 95 kr. Men men, det är bättre än ingenting. Detta innebär ju att vi kan spela fler sådana turneringar och får chansen på dessa 5500kr igen :p Kom i alla fall inte i säng förrän vid 3 tiden ungefär så det var segt att gå upp imorse. Jag tänkte igår kväll vara grym mot mig själv och vända rätt på dygnet, så med andra ord ställde jag klockan på 10.00 imorse, men min dåliga självdiciplin tog över och jag tänkte "i h*lvete heller" när klockan ringde, ställde om den på 11.00 och somnade om. Dock var jag duktig och gick upp när klockan ringde andra gången, om det var för att jag var otroligt kissenödig eller om det var för att jag ville gå upp det låter jag vara onämnt.

Dagen har i alla fall inneburit en ren lägenhet. Har städat i ca 3 timmar. Skurat ur ugnen med nåt nytt medel, torkat allt i lägenheten, dammsugit osv osv. Ni vet förmodligen vad en storstädning innebär :) Ikväll ska vi tvätta också för att göra allt extra rent *s*. Städningen har dock underlättats av att jag återfunnit den goda Björn Rosenström. Han har finurliga texter den karln och det känns lite sommar för mig när jag lyssnar på honom då han var och spelade på noradagarna nån sommar :)

Nu ska jag återgå till min välförtjänta vila :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0