när lillan kom till jorden

Nu har L & R s lille äntligen anlänt. En liten flicka blev det och jag tror bannimej jag blev mer exalterad än vad pälsklingen blev! Jag satt och studsade upp och ner i soffan när R ringde klockan halv 3 natten till idag. Jag kan knappt bärga mig tills vi ska åka ner nu, vill bara dit nu, direkt! Men men, det är några veckor kvar. Den första helgen i juli har vi bokat tågbiljetter ner! *längtar*

Idag har det för övrigt inte hänt nåt spännande alls faktiskt. Det mest spännande idag är väl att vi tvättar, som alltid på måndagar. Annars har jag suttit och spelat dator hela dagen faktiskt. Jo förresten, vi har börjat kolla runt lite på internet. Vi är lite små sugna på att skaffa oss en liten iller. Skadedjur säger vissa, men jag tycker dom verkar lite söta dom där krabaterna :p Dessutom har vi nog insett att vi inte är redo att skaffa en liten vovve (som är min dröm) förrän jag börjat jobba och vi ser att det funkar med tider osv, dom får ju inte vara ensamma mer än 4 timmar enligt dom där nya EU reglerna :S, det är kämpigt att få det att gå ihop!

Men men, jag ska nog förlora mig ner i bokens värld ikväll igen, har nästan läst ut "En shopaholics bekännelse" nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0