shoppingspree

Igår var pälsklingen och jag på shoppingspree ut till willys, elgiganten och skopunkten. Som ni säkert förstår av affärvalet så var elgiganten pälsklingens val och skopunkten var villkoret för att vi skulle gå in på hans affär :P

Vi kollade på platt-tv och jag kan ju erkänna att jag blev helt såld. Hade jag haft ett jobb i sommar hade vi säkerligen köpt den där och då. Det var en sån där häftig med lyse bakom så man inte blir störd av bakgrunden. HELT SÅLD, får se om det kan bli en sån liten goding i höst! Något vi i alla fall köpte var en grill. Hatar när man måste åka hem till andra för att äta grillmat, eller inte kan bjuda hit någon på en grillkväll med lite mys. Då måste man ha en grill, och det har vi nu!! :)

Den andra affären vi besökte resulterade i ett par ballerinaskor till mig, sånna där med resorband ovanpå så man kan göra saker utan att oroa sig för att tappa skorna! Arbetsskadad som jag är av Gröna Lund förra sommaren så tänkte jag direkt "va bra, då kan jag åka fritt-fall och uppskjutet utan att ta av mig skorna :P Jag fick även ett par sandaler, lite finare men ändå inte sånna där som man bara kan använda till klänning!

Som tur var så bjöd pälsklingen på det här så det kostade mig inte ett öre (mer än maten som gick på 600 spänn).

Nu ska jag nog ta tag i städningen, eller om jag gör det snart :p





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0