omtenta 14.15-20.15

ångesten väller över en när man inser att det bara är 30 minuter kvar tills man ska göra omtenta i ett ämne som man fortfarande inte har stenkoll på. Jag var 7 poäng ifrån g på första försöket så jag kanske blir 3 poäng ifrån eller nåt sånt det andra försöket. Hoppas helt enkelt att det är väldigt liknande frågor som första gången för det är det jag har pluggat på, allt jag missade första gången. Just det känner jag att jag har hyffsad koll på men frågan återstår, blir det samma frågor? *suck, suck* man kan aldrig veta förrän man sitter där, i skiten!
Lite muntert är det iaf att solen har gått i moln så ag behöver inte ha ångest över att jag sitter nere i en källare hela kvällen istället för att sola, för nu är inte vädret nå inspirerande alls!
Jaja, det är bara att önska sig själv lycka till och hoppas på det bästa, jag får ju iaf inte göra om den igen förrän i höst om det skulle skita sig den här gången också!

Gott, jag rapporterar om ca 3 veckor hur det gick!

Kommentarer
Postat av: Johanna

jag hoppas det gick bra för dig sara!!!



har du lust att ses någon gång?

2009-05-13 @ 20:02:35
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag håller tummarna för att det gick bra!!! :)

2009-05-13 @ 23:50:32
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0