shoppingspree

Idag har mamma och jag varit på shoppingspree på marieberg! Det var mysigt att få en stund för oss själva. Mest var det för mammas skull som behövde få skämma bort sig själv litegrann! För en gångs skull tror jag vi lyckades handla ungefär lika mycket också. Jag hade fler kassar men hon shoppade loss ordentligt på sina affärer :p

Detta inhandlades:
Ett par springbyxor (att träna i)
Ett par jeans (väntar på att ett par andra ska komma in också så jag äntligen kan få mina baggybyxor)
En Bh
6 par trosor
En kofta (underbar från Gina)
Ipren och nässpray
Sulor till mina nya stövlar

till pälsklingen
kalsonger
långkalsonger
mössa
halsduk

Om ni är observanta så ser ni att jag faktiskt köpt saker som jag verkligen behöver! Jag är stolt över mig själv!

Jag var även hos barnmorskan igår och konstaterade att nu ska bannimej en spiral sättas in. Får utvärdera hur bra det känns på onsdag. Eller, för att en rättvis bild ska ges så kanske på torsdag för jag har fått förklarat för mig att det faktiskt kan göra ont att sätta i den! Det bästa med spiralen är nog att den inte kostar någonting, jämfört med om jag skulle äta p-piller i 5 år (så länge som spiralen håller) är detta en ytterst viktig faktor! Plus att jag kommer ifrån det där med hormoner (det är helt enkelt inte min grej!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0