träääning

jahapp nu ser man plötsligt beach 09 framför sig! eller inte riktigt. Jag och sambo har iaf vart grymt duktiga, med 30 min CORE, 5 min springning på orbitrek och sedan en gymrunda med höjda vikter. Otroligt stolt är jag..det gick så lätt att jag hade tid att dansa lite medans sambo lyfta klart sina grejjer :P det var ju ändå Jean Paul på stereon, svårt att stå emot! :D

Imorrn ska jag och älsklingen bege oss neråt, dit där man inte fattar vad dom säger för dom pratar så mycket på Ö, japps, vi talar om Göteborg [jÖÖÖtteboåRRj] ( fontetisk skrift för er som inte vet hur det uttalas)

Hepps nu ska jag städa undan koppen med varm choklad som tagit slut för en stund sedan och sedan kolla vidare på "Nytt läge" dom har så roliga "kom ihåg-rutor" i det programmet :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

hahah äsch! men lite vänliga kan de väl vara ändå, och säga grattis liksom - när de verkligen kollar på leget? Näe, jag är Bitter ;D



Tack darling <3



hoppas ni får det bra i göteborg :D

2008-12-18 @ 21:38:10
URL: http://alwaysinmymind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0