2 timmar över mitt i natten

Jahapp, ännu en kväll utan kärlek som resulterat i febrilt spelande (som vanligt får jag nog säga).
Har varit lite febrig idag och haft ont i magen, men trots detta har jag hunnit med att vara på isschowen på berhn arena och besökt IKEA (som för de som inte visste är bland det roligaste jag vet!). Dessa aktiviteter resulterade i att jag satt och nära på frös ihjäl i två timmar samtidigt som jag var förbluffad över hur duktiga typ 5 åringar kan vara på skridskor (vette fasen hur det stavas), och besöket på IKEA resulterade i att jag inhandlade 2 nya potatisskalare, sugrör, 2 burkar att ha typ pasta och sånt i, och ett stativ med backar (antonius för er som är IKEA-nördar och fattar vad det är) att förvara mina kläder, som innan dagen inte fått plats i garderoben, i. Sen vart det myspysbad med pälsklingen innan det var dags att slänga i sig lite mat.

Vill även uttrycka min otroliga irritation över att det har ploppat upp en plupp igen som enligt mig inte borde få finnas på denna jord (dryga jävel). Nu svor jag! och det är inte likt mig, men jag blir så irriterad på alla dessa pluppar, kan dom inte bara utrotas. Antagligen är det bara jag och L som fattar vad som menas med alla dessa pluppar men det skiter jag i, behöver få ur mig sånt!

Nu lutar det åt att krypa ner i den tomma sängen och läsa mig till sömns, för otroligt nog så är jag inte trött :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0