dalarna besök

en unik helg i smedjebacken..eller en helg och en dag+en natt och några timmar om någon nu blev klok av det..
åka tåg själv, efter en natt ute med vännerna, åka någonstans jag aldrig vart förr!
Nervositeten var helt hopplös ända tills en vacker liten varelse kom och kramade om mig efter jag gått av tåget.
Kan nog aldrig säga det för många gånger, du är för bra. På alla sätt känns det som...läskigt eller inte, så kommer jag inte komma ifrån mina känslor...
Och jag behöver inte komma ifrån dom längre, för du tycker visst om mig också :P

Tempot har vart alldeles lagom, och jag fick ändligen komma bort, som jag tjatat om så länge :/..Men jag behöver det...behöver andningshål i vardagen, behöver känna närhet till folk jag tycker om..och massa närhet till du

Ändå blir jag så förvirrad, ledsen, eller jag vet inte vad när vi ligger och pratar...jag vill helst inte tänka på sen, vill leva i ett nu så länge det går...senare problem är senare problem. Just nu nöjer jag mig med massa bra känslor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0