kaos

usch nu får det vara nog...blir så trött på mig själv att jag skulle vilja bara slå huvudet jättehårt i en vägg och hoppas att allt försvinner..
all oro, alla dumma tankar och känslor. Varför kan saker och ting inte bara få vara bra när dom är det? varför måste alltid alla konstiga tankar om att det inte är sant osv komma och ploppa upp..

varför får jag ont i magen när du vill fråga något, eller när du säger att vi borde prata :/

gaah...ska slänga in mig själv i väggen en vacker dag....den dagen när allt har gått förlångt..(om det inte redan har det? ) :/


Ser iaf ut att bli en helg i dalarna *le lycklig*
haha...humörsvängningar här känner jag...men det känns som att allting borde lösa sig snart...bara jag..känner mig säkrare på något vänster :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0