utmaning

jahapp
nu tycker folk man är för tråkig, så de tvingar en att skriva...haha
utmaning av johanna
Så här gör ni:
Skriv en önskelista med sju önskningar.
Motivera dem, kort eller långt.
Tagga sju bloggare som ska göra detsamma.

1. Börjar med att citera en låt tror jag "all i want for christmas is you"..så jag känner nu faktiskt...saker spelar inte så stor roll :)

2. Sen med tanke på vad som hänt på skolan kan man inte tänka på annat än alla våldsdåd osv...Försvinn!!

3. Lite i samma spår och bana önskar jag, precis som johanna att det aldrig händer mina närstående eller mig något hemskt.

4. Sen får man vara lite egoistisk, för jag önskar mig verkligen en spöklampa från ikea *ler*

5. pengar är alltid bra att ha, eller presentkort på ikea nu kanske, eftersom jag och ninan fått en lägenhet :P

6. gash...vet inte vad jag ska skriva..meeeen..jag önskar mig..en puss och en kram av alla jag tycker om :)

7. Sist men inte minst önskar jag att jag hade lite mer tid för mina vänner, och dom tid för mig. Känns som att alla bara försvinner när man börjat i en lite högre och viktigare skola :/

Utmanar alla som läser den här...har du ingen blogg så gör det gärna ändå och maila till mig eller skicka på helgon:) alltid trevlig läsning :)



Nog om detta så kan jag meddela mina kära bloggläsare, (vilket borde vara ungefär 4 stycken kanske :P) att jag far till dalarna i helgen : )...ska bli underbart att komma bort lite och få spendera massa tid med någon man tycker om...

Kommentarer
Postat av: Johanna

psssssst

DU ÄR SÖT
:)

2007-12-13 @ 19:09:27
URL: http://alwaysinmymind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0