f u * * i n g k a t a s t r o f (som kishti skulle sagt)

dagen har vart oerhört intressant...vaknade, slappade i soffan, duschade, pluggade...
sen installerade jag faktiskt stepmania igen...blev inspirerad på nytt hemma hos R (gillar inte att skriva ut andras namn) igår..

SEN kom iaf det stora genombrottet...idol...för alla som inte vill veta som av någon anledning missat programmet så måste ni sluta läsa nu..
Christoffer åkte ut
jag är så besviken...kan ingen inse att bonden är så mycket sämre!! och att christoffer är ett musikaliskt geni..han kan sjunga allt..och man grinar och får gåshud samtidigt när han sjunger soul (som ju är hans rätta genre :P)!
*suck* så nu..för tredje gången ska jag sluta kolla på det där skitprogrammet (och jaa jag vet att jag kommer sitta där nästa vecka också och bli lika förbannad för att någon annan bra åker ut..)

aja...här slutade alltså dagen...dagens låt som rullar är 20th of december madisson avenue...det är tillräckligt mycket snö för att lyssna på den nu :) sorglig låt!!



Kommentarer
Postat av: Johanna

...och åh vad jag önskar att jag visste vilken av alla miljontals brända (utan något skrivet på) skivor jag hade den låten på....!

2007-11-09 @ 23:30:38
URL: http://alwaysinmymind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0