24 de december: Julafton

Idag är det väl ändå höjdpunkten av höjdpunkternas dag. Självaste julafton. Eller iaf så var det så när man var liten, och när man faktiskt firade jul på julafton och inte på juldagen.
Nu ska inte detta bli ett bittert inlägg utan det är väl bra att jag överhuvudtaget får möjlighet att fira jul! (fortsätter tänka: var nöjd med det du får).

Soom sagt så firar vi alltså jul imorgon, vilket gör detta till en underbar dag att baka julgodis på och spela nintendo (tror nämligen inte playstationet är hemma längre :S

Men när jag ändå är inne så får jag önska alla som läser en GOD JUL och Gott Nytt År (tänk på mig på nyår :P lite iaf...annars kan ni ju tänka på värmen om ni inte har lust att tänka på mig :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0