30 de och dags för avresa

idag bär det av mot hotellövernattning i arlandastad för att sedan ta transfer mot arlanda klockan 05.40 imorgon bitti :)
just nu är allt bara kaos och jag vet inte vad jag har med mig riktigt förutom en nyinköpt stickad tröja som ligger överst och täcker allt annat...men den är fin iaf, så det kanske räcker att ha med sig den :P
Jag är även ganska orolig över min linsvätska jag måste ha i handbagaget eftersom den innehåller ca 400 ml mer än vad man får ha med sig :P får se om jag kommer igenom med den eller om dom misstänker att en 20 årig studerande brunett håller på med bomber och avrättningar på fritiden :P

Hur som helst förstår ni nu att jag inte kommer uppdatera förrän jag kommer hem den 7 de, eller till och med den 8 onde för vi kommer hem typ sent på kvällen och sedan ska vi köra bil från sthlm till nora för att sussa, sen tar vi vårt pick och pack och åker mot öret igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0