jag ser ljuset!

nu är det bara en stackars dag kvar i skolan. egentligen två, men vi blir antagligen klara imorrn om vi verkligen kan få tummen ur ... och sluta snacka skit hela tiden. sen är det snart fredag och klockan är fyra, då ska vi nämligen åka ner till kärlekens bror och hans flickvän och hälsa på. ska bli gott att komma bort en stund faktiskt...som en start på ledigheten helt enkelt! sen blir det hemfärd den 21 a igen som leder till ledighet och julfirande hemma i nora resten av året, eller, tills vi ska utomlands i alla fall (läääängtar! och typ alla hatar mig :P)

ikväll ska iaf karln i alla fall iväg  på utbildning igen, till 24.00. sista bussen hem går 23.20, vilket innebär en trevlig liten nattutflykt med mig och bilen *suck* när utbildningen är klar så blir det bannimej inget runtskjutsande längre, med motivering att det inte är jag som skaffat ett extra jobb!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0