komplettering och tenta (nej! jag har inget liv)

åh så ambitiös jag är! Jag är stolt stolt och stolt över mig själv, har skrivit 2 sidor på en kompletteringsuppgift och faktiskt funnit 44 sidor av "sociala arbetets uppkomst" intressant (helt otroligt!).Den där Mary Richmond hon var en duktig kvinna minsann!
Imorrn ska jag skriva klart den kompletteringen, sen blir det till att börja med tentan. Jag vet att ni tänker att jag är dum i huvudet nu som gör kompletteringen före tentan, men jag känner mig själv vet ni :P jag kommer bli så stolt över att jag klarat en hel uppgift alldeles själv (när jag är klar med kompletteringen) så då kommer jag ha bättre självförtroende och vara mycket gladare när jag sätter mig med tentan, så allt detta är strategi (inte så vanligt att jag tänker så smart, jag vet, men jag har mina stunder!) mina vänner :)

Sussedags nu iaf så man orkar med morgondagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0