massa nytt

Igår ringer man från Gröna Lund och frågar om det går bra med en lite intervju via tfn i 10 minuter, "självklart" blir svaret. Att saken sedan resulterar i att man om 5 dagar ska åka till Stockholm och får träffa någon man tycker om dagen innan är inte helt fel, och sedan då denna gruppintervju som jag åker dit för. Är redan nervös!!

Hudvårdsparty igår var riktigt riktigt skoj.
Massa flams och trams och kladd framför allt :P
Men tack till Anna för en underbar kväll! blir så imponerad över allt du har lärt dig!! allt kändes så himla professionellt, även fast det var en skön vänner stämning!
kvällen resulterade såklart i beställning av produkter, och smink för 1900:- :P, "det är jag värd!" (var tankegången när det var klart :P)

Ikväll ska jag hemåt Nora igen, hemtenta är det som gäller hela helgen, även om det säkerligen blir grillande med mor och far också! :) blir nog bra, har ju "inget annat för mig" *pust* man kan inte säga att man inte har något för sig när man pluggar på universitetet, för det har man alltid, även om man inte vet om det riktigt än, eller så vet man om det men förtränger det helt enkelt *s*

Nu får det vara nog, håller på att eldas upp här i solen, *pust* det är inte rimligt att det är 15 grader varmt i skuggan klockan åtta på morgonen!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

men guuuuud ska du jobba på gröna lund? :D
härligt, vad kul!
jag håller tummarna för att det går bra på intervjun!

1900 kr? detär väldigt mycket! vad öpte du för saker då? :)

hoppas det går bra med hemtentan, och unna dig att äta massor med grillat :D

miss u

2008-05-09 @ 08:31:13
URL: http://alwaysinmymind.blogg.se
Postat av: Anonym

Sweet! Det kommer gå jättebra på gröna lund ju! Och med allt annat också så klart :)

2008-05-10 @ 09:22:32
URL: http://aplacetohide.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0