ett litet steg för världen men stort steg för mig

Idag gjorde jag och M klart våran cetenskapliga undersökning!
Eller den är nästan klar, det enda som saknas är en sammanfattning och en genomgång av formuleringar och eventuella stavfel.
Plötsligt känns allting mycket ljusare, enklare och roligare. Det har faktiskt vart roligt att skriva den här undersökningen eller studien också, men det har kännts som ett stort arbete som ligger och tynger över axlarna.

Igår var det födelsedag härhemma, jag blev hela 21 år gammal! Det var dock ingen speciell dag igår utan vi ska fira det i helgen, dock tänkte jag och pälsklingen fira lite idag med att unna oss att gå iväg och bowla en sväng. Båda tycker det är skitskoj att bowla men det kostar ju också så det blir inte så ofta!

Det känns helt fantastiskt, det är bara tisdag idag och ändå känns det inte som att det är så mycket kvar av veckan

tisdag - bowling
onsdag - handledning och sammanfattning/rättning av arbetet
torsdag - rättning och pill i dill med arbetet, sen kolla på majbrasa
fredag - ledig och bakning av tårta
lördag - hem till nora och fira födelsedag
söndag - hem till M och hälsa på i nya lägenheten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0