Inte min bästa dag

Gårdagen var världens snurrigaste dag måste jag nog säga!
På morgonen när jag hade packat ihop alla grejer för att åka ner till skolan insåg jag att jag inte alls skulle vara på skolan den dagen utan istället hemma hos M. Så det var bara att ta med sig pojkvännen i bilen, skjutsa honom till jobbet och sen fara vidare ut mot Lundby. Dagen slutade ganska tidigt för hennes barn skulle in på en hälso/utvecklnings-check.

Jag åkte då hem i godan ro och satte mig framför datorn. När jag hade suttit här en stund insåg jag att jag förmodligen borde äta något innan jag åker iväg och bowlar med min käraste. Så upp från soffan och koka makaroner med ketchup till (det är min snabbmat :P) för att sedan slänga i sig det.

Klockan började ticka iväg och när jag hade bråttom iväg sen insåg jag att jag hade tappat bort mitt VISA-kort. Samma stund som jag satte nyckeln i dörren kom jag på vart det låg och sprang in och hämtade det. Nu hade jag bara 10 minuter kvar innan jag skulle vara nere på bowlingen.

Mitt i rusningstrafiken och stressad som jag var så ringde pappa från USA och skulle önska mig grattis på födelsedagen (en dag försent pga tidsskillnader osv). Otroligt nog kom jag fram till bowlingen i tid iaf, bara för att konstatera att mitt kort inte fungerade i parkeringsautomaten.

Resten av kvällen pågick i ungefär samma anda, glömde det ena och det andra och hittade inte till macken som jag såg från vägen osv.

Förvånansvärt nog är det enda menet efter gårdagen en stukad fot och fruktansvärd träningsverk i sidorna!

Idag ska jag skjutsa hem min kära mamma som ska opereras ikväll. Efter det blir det tillbaka till örebro och hämta upp pälsklingen som ska och roa sig med att betala för att spela dataspel tillsammans med någon jobbarkompis :P (är man korkad så är man!)

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha klockrent! :p

fan vad jobbigt det är med såna där röriga dagar :p

2009-04-29 @ 20:50:29
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0