påsk

Idag börjar påskledigheten för de flesta.
Dock inte för mig, sitter och väntar på M som ska komma hit så vi kan skriva på vårat vetenskapliga arbete, vi tänkte vara lite effektiva och göra så långt som möjligt idag för vi fick nämligen alla våra intervjuer inbokade tidigare än vad vi egentligen hade tänk. Vilket är bra, för då kanske vi blir klara med arbetet tidigare än efter deadline :p
Det är helt sinnessjukt hur de har tänkt att vi ska hinna skriva ett vetenskapligt arbete på 14 dagar som ska vara på 10-18 sidor + att vi ska hinna intervjua minst 3 personer och sammanställa dom intervjuerna!
Hur som helst så verkar det ju inte bli bättre så det är bara att bita i det sura äpplet och jobba även de dagar man kanske önskat man vore ledig. Vi får se efter vi är klara idag om vi även ska ses på söndag för att knåpa ihop ytterligare något mer.

På fredag, alltså imorrn ska jag hem till nora en sväng och sova där över natten. Pappa ska byta till sommardäck på bilen, tydligen får man inte ha vilka däck man vill nu heller. Skamligt, tänker inte vägverket på att man har annat för sig än att byta däck på bilen?!?

Annars händer det inte så mycket här hemma, bortsett från att jag dragit på mig ytterligare ett vuxenpoäng då jag faktiskt deklarerade helt själv idag!. Nåja, kanske inte helt själv för jag hade pappa i telefon samtidigt för att försäkra mig om att jag inte gjorde fel. Men förhoppningsvis trillar det nu in lite pengar innan midsommar! 4 de maj är sista dagen för er som inte läser på blanketten!

Tjopp, nu ska jag nog ringa och se var M har tagit vägen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0