inte den bästa dagen kanske?

Idag har nog inte varit den bästa dagen precis.
Det började med att jag var tvungen att gå upp tidigt för vi skulle åka till pålsboda. Det var tydligen något som kallades pbodarocken där och pälsklingen och hans band skulle uppträda. Så upp och iväg alltså. Väl framme i sköllersta var det hastigt genrep av alla låtar sedan bar det av. Dagen bestod av en låååång väntan på att det skulle bli deras tur. Att det sedan spelades skitmusik under hela denna långa väntan gjorde inte saken bättre, dock hade jag ju Björn Rosenström att se fram emot klockan 21.00. Dessvärre blev det så att pälsklingen var tvungen att jobba ikväll så det blev inget av med bra musik för min del. Hemmåt bar det klockan 18.00 ungefär efter att ha bojkottat bandet pälsklingen ville se.. När första låten bara bestod av growl/skrik med texten 666, 666, 666 EVIL!! gav vi upp. Inte ens det bandet var bra!

Sen var det myspys och badande när vi väl kom hem ända till klockan 21.15 ungefär när pälsklingen skulle åka ner och jobba. Dock kom han hem igen ungefär 22.00, förbannad och med trasiga byxor och meddelade att det blev punka på cykeln när han var mer än halvvägs till jobbet och att han då tvingats gå hem med cykeln (byxorna gick sönder när han skulle kolla vad felet var med "det förbannade j*vla däcket". Svettig som han var så blev det ett snabbt ombyte och sedan fick jag som krypit ner i pyjamas i soffan och kollade på tv, slänga på mig kläder och skjutsa ner den stackarn. 15 minuter sen blev han, men men, inte hela världen ändå.

Som sagt, inge Björn Rosenström för mig och inget sällskap ikväll och dessutom måste jag nu vara uppe halva natten för att åka och hämta pälsklingen igen. Kvällen kunde ju blivit bättre för min del kan jag meddela!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0