lite kort

Det blir bannimej inget långt inlägg nu för klockan är 45 minuter över mitt i natten! Tänkte bara uppdatera er om att imorrn ska jag möta en av mina värsta skräckscenarios, jag ska till tandläkaren och laga ett hål i en tand. Jag hatar det, kommer alltid hata det och så ska man behöva betala en ohygglig summa pengar för det också! Det suger (inget uttryck som jag använder mig av, men nu är det verkligen så!)

Snart ska vi i alla fall ner till Götet, det är 10 dagar kvar, sen blir det liseberg och bebis för hela slanten. Shises höll på att häpna när pälsklingen sa igår "ska vi inte skaffa en sån där liten?". Man är bra sugen, men man får tänka strategiskt också. Han måste ha ett bättre jobb och jag måste plugga klart först. Så förhoppningsvis blir de ingen bebis än på 2 år, minst!

Nu är det nanna dags! och kanske lite gosegos :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0