estetkonsert i lindesberg

Igår kväll blev det ett spontanbesök i lindesberg. Det var söta lilla Johanna som tyckte att vi skulle åka och kolla på de forna estet-ettornas (numera treor) avslutningskonset. Det brukar vara en rätt mysig tillställning så jag tänkte att det kunde va skoj att hitta på något för en gångs skull! Sagt och gjort så tog vi racerbilen till linde! De var otrooolligt duktiga och allting var som en flashback från när man stod där själv och skulle ta studenten. Nu är det klart några år sedan, men det kändes som om det var vi som skulle uppträda!

Besöket resulterade iaf i att man fick träffa den gamla sångfröken, staffan, som var våran mentor, snyggjeppe som tagit över efter patrik, jojje som vi hade som random :P (kommer inte ihåg specifikt vad han hade för ämne, han var överallt!) och framförallt träffade jag lilla Agnes igen. Det var så längesedan så tårarna nästan svämmade över. Vi har iaf bestämt att vi ska ses i sommar för då är hon härhemma igen!! Saknar henne såå otroligt mycket!!

Resultatet var iaf en lyckad tillställning och jag är otroligt nöjd över att jag åkte!

Resten av veckan bjuder på:
Fredag - plugga och skicka in två frågor till kommunikationsövningarna, sen bio med pälsklingen
Lördag - Hem till nora och gratta lejah
Söndag - till örebro igen, handla

Kommentarer
Postat av: Johanna

det var fint att du följde med sara!!!! ;

ska slänga över pengar till dig lite senare under dagen! ;

2009-05-28 @ 15:00:28
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0