det utlovade

Här kommer det utlovade inlägget om dagen. Maria var här idag och fick hjälp med ett skolarbete. Det var så otroligt roligt att träffa henne igen, hon är väldigt saknad! Hon hade med sig världens godaste hembakta bullar som jag och pälsklingen smaskade i oss på ett knyck! Saknar hembakta bullar, det är ingen som orkar baka och greja här hemma, på sin höjd blir det chokladbollar! När hon åkte hem och pälsklingen hade behagat att gå upp bytte jag gardiner också. Det blev guldiga i vardagsrummet och röda i sovrummet. Jag har lite svårt för så korta gardiner, man är ju van vid att de ska gå ner till golvet, men man kanske vänjer sig. Annars är det ju faktiskt bara att byta tillbaka :P

Ont i halsen har man idag igen, fattas väl bara att man ska åka på någon jäkla influensa eller något lagom tills alla arbeten i skolan ska göras och när man äntligen kommit igång med träningen! *suck* det vore typiskt mig!

Om det här låter som ett bittert och sorgligt inlägg så är det förmodligen för att det är det. Jag har kollat på en sån där romantisk film nu igen och insett ännu en gång att pälsklingen inte är hemma så jag har någon att hålla om när de blir sådär kära i slutet som de alltid blir i romantiska filmer!

Linkistinki håller på å lever rövare i köket också. Men det känns inte som att det är läge att gå in och leka med honom när klockan är 1 på natten, tror inte det skulle vara så uppskattat av våra grannar!

Pust och stön. Jag tror jag ska kolla på nåt tv program på internet innan sängen ropar på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0